Aquesta entrada havia d’anar de dues pel·lícules protagonitzades per dues actrius que em tenen el cor robat; però vet aquí que l’estrena del nou programa de l’Albert Om m’ha fet ajornar el pla per més endavant.  Tot i que tenia les meves reserves pel programa –uns quants dels personatges van participar com a col·laboradors en “El Club”–, em va agradarmolt la primera proposta. Segurament que l’èxit rau en el personatge. Potser hi trobo al final una entrevista a fons, però aquests espais televisius causen tírria als programadors. Gràcies al nou programa, a partir d’ara admiro aquesta dona i m’he quedat amb les ganes de cridar ben fort: “Visca la Gimpera!!”

En aquesta agosarada foto no s’assembla força a una actriu australiana aficionada a la botulina? Jo diria que en té una igual, sense la marca de l’establiment.

Els millors moments del programa:

  • Quan confessa que ha tingut més de mitja dotzena d’amants.
  • Quan pregunta a Judit Mascó si és independista. Quan accepta el comentari de la model, responent que també està prou bé per l’edat que té.
  • Quan balla a la discoteca.
  • Quan rep l’Albert Om que torna més tard de la discoteca. (Recorden ben bé una mare i  un fill.ue Aquesta és la gràcia de l’escena).
  • Quan li narra la mort del seu fill Joan i eixuga amb un cop de mà les llàgrimes del periodista: una lliçó d’enteresa.

L’atractiu d’aquesta dona bella és que ha viscut plenament, amb honestedat. Pot ser és un recurs fàcil, però ens ha demostrat que “l’arruga és bella”. Per cert, li desitjo per molt anys. La setmana que ve en fa 74 !!

Anuncis