Sessió 8 amb els de S2.  He começant nerviós perquè he hagut de córrer –com sempre– per enllestir el material que hauríem de fer servir. Just quan he tret el cap a l’entrada del bloc per pescar-hi errades m’he trobat amb nous comentaris. M’han sacsejat una mica. M’ha vingut al cap la imatge d’APM:

A més, m’he adonat que en l’acta de la sessió ja havia penjat els textos revisats. He pensat que això em serviria per comprovar si es miren les entrades, després de classe…

He deambulat per un finíssim fil d’una teranyina sobre ensenyament tradicional o innovador.  He recordat que els comentaris era el pretext per no perdre 1 punt. S’ha produït una mica d’enrenou. Anava a proposar que si escrivien el comentari fora de termini perdrien 0, 5 punts. Alguns s’han queixat que els costa de navegar pel bloc. No troben les entrades corresponents. Hem fet una demostració de navegació ràpida. Ara no sé si respondre els comentaris o fer-ne un de final.  Optaré per aquesta darrera opció.

Sembla que els ha divertit quina era la tasca que desenvoluparíem en aquesta unitat. Tot i que he fet una petita modificació. Com que havia pensat plantejar una pregunta abans d’introduir la unitat, ho he aprofitat per treballar la concordança verbal en les condicionals. Els ha agradat respondre la pregunta i han rigut quan els he advertit que la posada en comú la faríem al final de la presentació.  Hem vist la presentació, han deduït el fenomen de la concordança i ho hem practicat amb les respostes que havien ideat.  Les he anades apuntant perquè he pensat que les podíem aprofitar com a exercici de repàs o de reforç. Això també els ha agradat. Visca el reciclatge!

Quant al programa electoral, primer hem apuntat els possibles temes. Quan ens arremangàvem perquè cadascú en triés un per desenvolupar-ne cinc punts, ho hem hagut d’ajornar per comentar la bibliografia. Dijous hauran de comparar diferents programes. Em pensava que seria senzill, però m’he adonat que algunes formacions combinen el text predictiu, amb l’explicatiu i l’instructiu. Llàstima que dijous m’ho perdi…

Anuncis