De Robert van der Steeg, extreta d’ http://www.flickr.com/photos/21046489@N06/4381843832

Sessió 14a amb l’S2. Cliqueu l’enllaç per consultar l’acta de la sessió.

Vaig haver de preparar la sessió en cinc minuts. A més, vaig prioritzar la publicació del dietari de la sessió anterior, cosa que em va entretenir bastant. Vaig negociar si volien assistir a l’assaig de la colla castellera. Els vaig informar que dijous vindria la Toni a fer la sessió que havia de preparar. Per tant, ens dedicarem a la creació dels videolits els dies següents.

Vam aclarir els dubtes que s’havien reflectit en l’acta. De vegades, la deducció comporta algun risc. L’alumna que va prendre notes va apuntar les definicions de les explicatives i especificatives al revés. La culpa, un company. Defet l’embolic, vam continuar corregint els exercicis de relatius. Encara tenen interferències, però hi recorro per refermar l’ús dels relatius. Quan apuntàvem a la pissarra les solucions possibles, escrivia les que correspondrien en castellà. Cares il·luminades. Això ens va ocupar una hora de classe.

Per fer el dictat, vaig utilitzar el dossier de premsa de l’exposició de la Càbala i Espriu. Si  vam destinar la sessió anterior al teatre; en aquesta,  la poesia. Vaig aprofitar aquest text per introduir la derivació. Van classificar les paraules si eren primitives o derivades. En vam mirar una presentació. Finalment, vam repartir uns exercicis per fer a casa.

 

