4a sessió amb B3. Estic nerviós. No les tinc totes i no sé per què.

Comencem la sessió demanant-los les cançons per a l’activitat La cançó del dia. Tots en vénen amb una. La Leticia me l’envia per correu. La Cristina es va apressar dimarts a passar-me-la, País petit de Lluís Llach. Em va confessar que li encantava. Fantàstic. Prosseguim demanant-los que hem de triar un nom i una pregunta per al projecte, primer individualment i, després, per parelles. La Mariana i la Leticia s’ofereixen a ser la primeres. Proposen Molta sort!!. La Mariana explica que só les dues darreres paraules que pronuncien els familiars o els amics quan els veuen marxar. Se’m fa un nus a la gola. M’ensumo que alguns ja han descobert el vertader projecte: parlar del seu periple personal. Apunto les preguntes a la pissarra. Sorprenen. Cadascuna complementa l’anterior. La de la Nataliya és més incisiva: si les expectatives es van complir.

Projecte B3

Presento la unitat, amb les tasques i els objectius.Tot seguit, els demano que apuntin què volen saber dels autors. Establim una desena de preguntes. Tot seguit, passem a repassar vocabulari.  M’afusellen de preguntes. Com cada dia, per no perdre el costum, tinc dubtes a l’hora d’escriure esbojarrat. Els ensenyo com podem fer suposicions. Ho posem en pràctica al final. Tothom  té ganes de dir les suposicions del caràcter d’un company. I així acabem.

Anuncis