20a sessió amb  el B3. És la sessió que costa menys de preparar i en canvi és amb la que tens més recança: els hauria d’informar que el grup no podria continuar. Moments abans em vaig recordar que els tenia a punt una presentació i que havia de buscar un acompanyament musical. Em debatia entre Serrat i  Llach.

Pujo a l’aula. Em trobo amb dues safates amb més d’una vintena de llesques de pa amb formatge  i carne mechada —típic de Cadis—, una bossa de patates i una ampolla de Coca-cola. M’atabalo una mica. No he pensat en la celebració. Reparteixo les proves i em costa que m’atenguin. Estan repassant la puntuació i comparant-se amb els companys. Es van engrescant. La Nataixa protesta. Només té la puntuació de curs. Li falta la de la prova.

Els comunico que no continuem el trimestre vinent. Estan tan contents que s’ho prenen la mar de bé. Els comento les diferents possibilitats. Es van animant uns amb els altres. La majoria decideix apuntar-se en el grup del vespre. Algunes, com la Mariana, la Leticia i la Nataixa s’animen amb el taller de teatre. Al·lucino. Al final, algú ens obliga a celebrar-ho. De cop i volta, em veig amb un paquet gros entre les mans. M’atordeixo. Estic a punt de fotre’m a bramar. Aguanto.  Sessió de fotos i anècdotes del curs. La Mariana recorda la primera activitat. M’avergonyeixo. Riuen, els podrits! Em confessen que els vaig espantar. Es pensaven que els venia ben fumat. Em podia haver venjat recordant-los com no s’ho van pensar gaire quan els vaig plantejar de fer la prova oral tradicionalment o bé revolucionàriament… L’Antonio va comentar que l’havia sorprès. No s’esperava que algú li fes parlar de Cadis i del Carnaval. Tampoc no s’havia sentit obligat a empassar-se un mètode sinó que l’havia deixat ser com és. Em va venir al cap el comentari de la Victoria feia una setmana. Havia valorat de la mateixa manera el curs.

Sense adonar-se, en un moment, em van donar prou informació per poder haver emprès l’elemental. Els volia proposar d’aplicar un banc de coneixements. Pensava planificar el curs a partir de les seves propostes. Haurien d’aconseguir que el grup fos capaç de dur a terme alguna cosa. Ja m’imagino que la Leticia ens hauria ensenyat alguna coreografia, la Mariana ens hauria assessorat sobre vestimenta o bé hauria estat una passada anar-nos a emprovar roba amb ella, etc. Estava disposat a un aprenentatge experiencial al 100%. Esperaré.

Anuncis