19a sessió amb el D.  L’ocellet de la cua verda em va visitar al matí per avisar que el grup de xerpes de la fonètica no podrien començar.  Un parell excusaven la seva assistència. A més, havien entès que elaboràvem el mural per ajudar com a recurs en l’exposició del contingut —ai, mare…!

Així doncs, per conciliar l’estrès de les correccions em va donar temps de preparar una subhasta d’errades. Tal com explica la secretària de la sessió, va anar molt bé. Potser és la vegada que he xalat més amb aquesta activitat. Es van animar licitant i comprant entrades. Els autors de les errades esperaven que es cotitzés ben alt el preu per comprar-les.

Em vaig adonar que la mania d’escriure paràgrafs totxos són alumnes que redacten habitualment informes. Una de les possibles causes és que escriuen el document a partir de la denúncia del ciutadà.  Com que deu relatar l’incident espontàniament, afegint detalls a mesura que els va recordant, el procés deu ser bastant similar al d’escriure a raig, sense planificació.

He de fer el recompte, però em sembla que esgarrifa les quantitats que es van jugar. La pega és que no vaig pensar a acordar unes normes. Per cert, el preu de sortida de cada fragment era de 100 pífies. També vaig constatar que els xerpes s’ho prenen seriosament!

No us perdeu la foto que va circular cap al final de la subhasta. La teniu a l’acta de la sessió (cliqueu l’enllaç de la sessió que teniu al principi)

Anuncis