Ara el dietari es publica de dos en dos.

Sessió 21a amb el D. El grup ha desoït la proposta de pensar en una escena d’una pel·lícula per il·lustrar el contingut que s’han preparat. Així doncs, em toca a mi. Aprofito l’activitat d’escalfament per presentar la que m’ha vingut al cap. He triat una foto promocional de Guys and Dolls, per les dues parelles de fenòmens fonètics. Després organitzo els diferents equips. Avui és el torn dels determinants.

Segueixen el meu pla. Reparteixen els exercicis i una fotocòpia amb els tipus de determinants. Fan els exercicis i comenten els resultats. Finalment, en fem el resum.

21012014159

Sessió 22a. Escalfament, activitat de repàs dels determinants. És un extracte de l’acta de la sessió anterior. Aprofito per presentar l’escena dels determinats: Das Leben der Anderen. Tot seguit, repetim el plantejament de les sessions anteriors.  Formem els diferents grups. Toca repassar els signes de puntuació. Han preparat un quadre que resumeix els signes i els corresponents usos.  Els presento l’exercici. Han de puntuar el guió d’un altre anunci de la campanya de residus. Em diuen que tinc pinta de presentador de concurs televisiu. Riem. Em fan fotos. La càmera ha quedat intacta. Respiro. Fan l’exercici. Discutim en alguns casos. Em sorprèn perquè em surt la vena conservadora en els dubtes que m’exposen. 2014-01-23 19.52.26

Anuncis