Fa més d’un mes que tinc oblidat el dietari d’aquest grup. El MOOC i els constants artefactes han impossiblitat que el tingués al dia. Serà una gesta rememorar les sessions al llarg d’un mes.

6a sessió. Vam iniciar la sessió fent una pluja d’idees d’adjectius que comencessin amb la primera vocal. Em callar el motiu: era preparar el primer emblema del curs. Mira que en vam apunta d’adjectius, però ningú no va dir el d’agosarats. Vam prosseguir la sessió amb una pluja d’idees per caracteritzar un bon orador. Vam omplir de color l’aula novament.

Ara, em vaig fotre un embolic perquè dubtava de com havia de fer la posada en comú. Em vaig sortir com vaig poder. Potser m’haurien d’haver ajudat a classificar els post-it. Això hauria permès d’introduir la rúbrica per negociar els criteris avaluatius de la intervenció oral.

Vam acabar la sessió amb una activitat de teràpia de xoc: improvisar una intervenció oral durant dos minuts. Demanes als alumnes que escriguin un tema per parlar. Mentre disposes l’aula per a les exposicions orals. Reculls els papers i els deixes al costat d’una cadira. Després, t’empesques una tècnica per anar establint l’ordre amb què sortiran els alumnes. Els primers voluntaris van ser prou valents i se’n van saber sortir prou bé.Ara, em sembla que m’odiaran tota la vida.

Anuncis