4a sessió. Si en la sessió anterior vam començar amb una roda explicant-nos impactes vitals, ara faríem una roda en què cadascú diria quin és el seu arbre.
Vam formar grups segons l’episodi que havien llegit del Llibre de les bèsties. N’havien de plantejar el tema i escriure’n la trama. Vaig decidir ajornar els altres aspectes per a la propera sessió.
Vaig aprofitar els grups perquè valoressin el vídeo que havien mirat. Havien de posar en comú què havien après de Twitter. Els vaig proposar si ens en donaven d’alta. La cooperació va fluir. En cada grup un alumne es va encarregar del guiatge a la resta dels companys, d’una manera espontània. A partir d’aleshores, vaig deixar de conduir la sessió. Quan aconseguia un moment d’atenció els proposava alguna activitat. De moment, s’havien d’estrenar escrivint un tuit amb el tema de l’episodi.
Van valorar que els havia encantat llegir cooperativament l’obra de Llull. La majoria va arribar a la conclusió que era un llibre molt actual. Anava com anell al dit pel context polític que vivim. També n’hi va haver que es van declarar fans de la xarxa social i en canvi d’altres es van espantar.
També ens vam estrenar triant el secretari de la sessió. La idea els va entusiasmar.
Novembre 15, 2016 at 14:47
[…] sessió Havíem de continuar amb l’anàlisi de la lectura. M’he oblidat que en la sessió anterior vam apuntar un perfil dels personatges. Ara havíem de prosseguir destapant les nines russes de […]