13a sessió Vam començar la sessió, ordenant-nos per l’edat. Era el detonant perquè havia destinat aquesta sessió per repassar els numerals i els quantitatius, continguts que van triar. Tot seguit, vam continuar completant la valoració de la sessió anterior en el relatograma.
Van valorar molt positivament la sessió passada ja que vam celebrar Dijous Gras, activitat que implica que el grup es cohesioni més; però també els va agradar escriure la sinopsi del conte i pensar en les característiques del booktrailer.
Potser es devia al taller amb Nicolás Paris, però vam repassar els numerals de manera bastant tradicional. Aprofitant el cercle, cada company preguntava al del costat quin era l’any de naixement. Els anaven dient en veu alta i jo els anava apuntant a la pissarra. Vam fer el mateix amb l’edat. Aleshores havien de deduir l’ús del guionet en els numerals. Finalment, per aplicar-ho vam omplir un xec amb la data del naixement com a aportació econòmica. Em va semblar que el procés era més natural i es van divertir.
Els vaig repartir en grups. Havien de preparar una enquesta. Havien d’acordar el tema i les preguntes. Després, havien de formular el qüestionari amb la resta de companys. Havien de presentar les conclusions, tot i que havia previst que abans haurien de descobrir els quantitatius.
En una capsa tenien les lletres i els havien de formar. Quan van acabar, els vaig demanar que els classifiquessin en variables i invariables.
Deixa un comentari