20170403_103856.jpg

21a sessió Relatograma.

20170328_101030 (1).jpg

El Manolo va ser ocurrent amb el comentari. Va comparar  el seu equip amb el de la sèrie. La sintonia que s’escolta mentre lliuro els emblemes és de la famosa sèrie americana.

Vam mirar els dos booktrailers i tot el que havíem fet sobre el recull de Molta roba i poc sabó.

A continuació, van emprendre el darrer repte: escriure una carta a la Cúpula per valorar la seva experiència com a erroristes.  Se les van llegir en petits grups perquè n’havien de triar una. Vaig anar penjant les finalistes a la pissarra. Vaig tornar a aplicar la tècnica del semàfor (gomet verd, groc i vermell) per triar la carta que els va agradar més.

20170328_102520

Finalment,  per cloure la sessió, vaig organitzar l’activitat Nosaltres responem per tu.  S’ho van prendre a pit i van pensar en preguntes personals i íntimes. Aquesta activitat és idònia per mesurar el grau de cohesió del grup. Com més confiança hi ha, les preguntes són més agosarades. A més, esclafim amb riallades. Les que em van cridar més l’atenció: Què hi tinc, amb els llibres de text? Des de quan aplico aquesta metodologia? Si estava satisfet del grup? I de quin color duia els calçotets?

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Anuncis