A. Objectius

  • Quins objectius viables i específics em marco? Treballar la correcció significativament, que l’alumnat produeixi més (caldrà planificar tasques) i que s’hi impliqui.
  • Quines són les fites professionals? Cal que l’alumnat sigui més conscient del seu procés d’aprenentatge
  • Cap on em dirigeixo? Deixar de ser professor per ser més orientador i facilitador d’aprenentatges (aquestes respostes semblen del repelente niño Vicente)

B. Pla d’acció

Problema

  • Identificació del problema Després d’haver llegits els comentaris dels alumnes valorant el curs, em va caure l’ànima als peus. N’hi havia plens de faltes. Tot i que amb el temps he sabut que aquesta persona era dislèxica. La majoria es limita a adoptar un rol ben
  • Delimitació del fenomen
  • Presa de decisions
  • Com recolliré les dades?
  • Quan començaré i acabaré? Tot el quadrimestre (octubre-febrer)
  • Amb quin grup? el de distància
  • Recerca d’informació o selecció de mostres
  • Anàlisi de mostres

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s