A. Objectius
- Quins objectius viables i específics em marco? Treballar la correcció significativament, que l’alumnat produeixi més (caldrà planificar tasques) i que s’hi impliqui.
- Quines són les fites professionals? Cal que l’alumnat sigui més conscient del seu procés d’aprenentatge
- Cap on em dirigeixo? Deixar de ser professor per ser més orientador i facilitador d’aprenentatges (aquestes respostes semblen del repelente niño Vicente)
B. Pla d’acció
Problema
- Identificació del problema Després d’haver llegits els comentaris dels alumnes valorant el curs, em va caure l’ànima als peus. N’hi havia plens de faltes. Tot i que amb el temps he sabut que aquesta persona era dislèxica. La majoria es limita a adoptar un rol ben
- Delimitació del fenomen
- Presa de decisions
- Com recolliré les dades?
- Quan començaré i acabaré? Tot el quadrimestre (octubre-febrer)
- Amb quin grup? el de distància
- Recerca d’informació o selecció de mostres
- Anàlisi de mostres
Deixa un comentari